Timebeskrivelser

Velg en timeplan:

ikon sal

» Gå til timeplan / online booking


ikon sykkel

» Gå til timeplan / online booking



Sal: Nivåer og farger:

Gule timar:

Moderat kondisjons- og/eller styrketrening men enkel. Gule timar passar for folk flest, også for deg som ikkje har trent tidlegare eller ikkje har trent på ei stund.

Blå timar:

Enkel og hard kondisjons- og/eller styrketrening. Blå timar passar for deg som er litt trent frå før. Høg intensitet.

Grønne timar:

Effektiv kondisjonstrening med trinn og kombinasjonar. Grønne timar passar for alle som har trent litt gruppetrening i sal før.

Kvite timar:

Trening for kropp og sinn. Timane har fokus på kroppsbevisstheit, indre fokus, konsentrasjon, balanse, styrke og avspenning.



Sykkel: Nivåer og farger:

Raude timar

Raude timar passar for deg som er godt trent frå før. Svært høg intensitet.

Gule timar:

Gule timar passar for alle, også deg som ikkje har trent på ei stund. Moderat kondisjonstrening på sykkel.

Blå timar:

Intensitet og treningseffekt er stikkorda. Passar for deg som har trent ei stund. Ein medium time.



Sal: Timebeskrivelser

Styrke 45

Enkle styrkeøvelsar for heile kroppen. Passer for alle, uavhengig av nivå. Timen er fin sjølv for dei som ikkje har trent styrke tidligare.

Seniortime

Kondisjon og styrketrening lagt tilrette for 60+. Det er fokus på balanse, styrke av kjernemuskulatur og generell helse. 

Varighet på timen er 55 min. 

Basisball Raw

Basistime med fokus på funksjonell styrke med basisball. Basisball RAW tar for seg allsidig trening av heile kroppen og skal vere med på å bygge opp ein rå fysikk. Alle øvelsar utførast i individuelt tempo og du velger sjølv antall kg på ballen du benyttar. Basisball RAW passar for dei som er litt trente til svært godt trente. Enkelt, hardt og utfordrande.

Omnia Express

Omnia Express er ein time der du vil få opp pulsen. Vi køyrer sirkeltrening i og rundt Omnia riggen, med funksjonelle øvelsar for heile kroppen. Alle kan vere med på denne timen, då alle øvelsane blir skalert til ditt personlige nivå.

Dans

«Dansetimar for ungdom og voksne i alle aldrar og på alle nivå.
Timar med blanda stil med element frå jazzdans, hiphop, funk og salsa. Vi lærer trinn og kombinasjonar til moderne og kul musikk som vi set saman til tøffe korreografiar.
Vi legg vekt på danseglede og bevegelse, dette er timar som du blir sprek og glad av!
Timane inneheld oppvarming, dans og uttøying.»

Cardiodans 45

Cardiodans i 45 min med høy kaloriforbrenning. 
Enkelt korreografert time med høy puls.
Uttøying i 10 min. 

Yoga

Desse timane vil også vere å betegne som yoga-mix, då ulike yoga, pilates og mindfulness-øvelser pågår. Alle kan bli med på disse timane og det vil alltid vere alternative øvelsar for å imøtekomme belastning, skader, fysikk, graviditet eller annet. Programmet vil variere mellom ulike koreografier og sekvensar, men vi lager øvelsar for heile kroppen. Yoga handler ikkje om merkelige eller unaturlige stillingar men om å bli mer mjuk og fleksibel, konsentrere seg om seg sjølv i nuet og rense ut om det måtte vere noko negativt i hovudet. Vi øver samen på å oppnå dette og få de beste timane. Alt samen mens vi styrkjer kroppen, musklene og velværet.



Sykkel: Timebeskrivelser

Sykkel 45

Moderat til hard økt med variert tempo. Fokus på kondisjon og stryke, å ha det moro og å bevege seg til kul musikk. Programma vil nok variere litt etterkvart, men fokuset og tempoet vil vere rimeleg likt likevel.
Noko av det som er kjekkast med spinning er at kvar enkelt styrer fullt ut kor hardt dei ynskjer å køyre økta.

Fettfor-brenning 90

Sykling 90 minutter med arbeid i sone 1-2 (både puls/watt.)
Om du ønsker ekstra fokus på vektnedgang, er dette perfekt trening. Kroppen må jobbe under ca. 82-84% av maks.puls/watt for å kunne forbrenne fettet vi har lagra i kroppen. 
Ligger vi over dette, vil kroppen istede bruke av glykogenlageret i musklene . Vi sykler med jamn takt/motstand (uten for mye opp/ned) til behagelig musikk. 
Timer passer både til mosjonisten og syklisten (mange glemmer 80/20 fordelinga med lett/hard trening) 

MorgonSpinn 55

Moderat til hard økt. Ein knallbra måte å starte dagen på! Set virkelig i gong både puls, pust og svettekjertlar!
Fokus på kondisjon og styrke.
Musikk og program vert variert etterkvart, men fokuset og tempoet vil vere rimeleg likt uansett.

Spinnvill 55

Denne spinningstimen er for alle som har lyst å utfordre seg sjøl – og som kanskje har litt konkurranseinstinkt over for seg sjøl. Vi skal ha maksimalt utbytte av den tiden vi er der og kjører både motbakker, intervall, tempo og annet gøy. Hard trening mens vi har det moro. På disse timane vil du få økt kondisjonen din og sammen skal vi oppnå dei beste timane.

Finn ditt nivå

Finn ditt nivå er en Watt-test som er en måte å måle presentasjonen din i løpet av en treningsøkt. Det er en time for og finne din terskel watt, for å kunne bruke denne under timer som er basert på watt. Ved å teste og bruke watt, har du bedre kontroll på treninga. Og det er lettere å sjekke ved ny test, om du har forbedra deg. 


 
Stikk innom, vi hjelper deg i gang!

Spenst Gloppen
Krånavegen 5
6823 Gloppen
Tlf. 57 86 50 60
E-post gloppen@spenst.no

Levert av Spectra AS - Powered by Webon Personvern