Timebeskrivelser

Velg en timeplan:

ikon sal

» Gå til timeplan / online booking


ikon sykkel

» Gå til timeplan / online booking



Sal: Nivåer og farger:

Gule timar:

Moderat kondisjons- og/eller styrketrening men enkel. Gule timar passar for folk flest, også for deg som ikkje har trent tidlegare eller ikkje har trent på ei stund.

Blå timar:

Enkel og hard kondisjons- og/eller styrketrening. Blå timar passar for deg som er litt trent frå før. Høg intensitet.

Grønne timar:

Effektiv kondisjonstrening med trinn og kombinasjonar. Grønne timar passar for alle som har trent litt gruppetrening i sal før.

Kvite timar:

Trening for kropp og sinn. Timane har fokus på kroppsbevisstheit, indre fokus, konsentrasjon, balanse, styrke og avspenning.



Sykkel: Nivåer og farger:

Raude timar

Raude timar passar for deg som er godt trent frå før. Svært høg intensitet.

Gule timar:

Gule timar passar for alle, også deg som ikkje har trent på ei stund. Moderat kondisjonstrening på sykkel.

Blå timar:

Intensitet og treningseffekt er stikkorda. Passar for deg som har trent ei stund. Ein medium time.



Sal: Timebeskrivelser

Styrke 45

Enkle styrkeøvelsar for heile kroppen. Passer for alle, uavhengig av nivå. Timen er fin sjølv for dei som ikkje har trent styrke tidligare.

Seniortime

Kondisjon og styrketrening lagt tilrette for 60+. Det er fokus på balanse, styrke av kjernemuskulatur og generell helse. 

Varighet på timen er 55 min. 

Senior sirkel

Sirkeltrening lagt til rette for 60+ . Her køyrer vi sirkeltrening rundt omnia-riggen med fokus på styrke-, kondisjon-, og balansetrening. Funksjonelle og effektive øvingar som gjer at du får ei god treningsøkt.

Trening for kreftramma

Trening for dei som har kreft eller som treng opptrening etter kreftsjukdom. Funksjonell trening som blir tilpassa ditt nivå. Fokus på mobilitet, styrke- og balansetrening.

Sirkeltrening Omnia

Omnia Express er ein time der du vil få opp pulsen. Vi køyrer sirkeltrening i og rundt Omnia riggen, med funksjonelle øvelsar for heile kroppen. Alle kan vere med på denne timen, då alle øvelsane blir skalert til ditt personlige nivå.

Eksplosiv sirkeltrening

Høgintensiv sirkeltrening på 30 minutter, med fokus på styrke og kondisjon.

Styrke 55

Enkle men harde styrkeøvelser for heile kroppen. Her utfordres alle dei store muskelgruppene med gode styrkeøvelser.

Tabata 30

Enkel, intensiv og variert intervalltrening med fokus på styrke og kondisjon. Timen har 4-5 ulike tabata med to øvingar i kvar tabata. I kvar tabata jobbar vi med intervalla på 20 sekund arbeid og 10 sekund pause.

Bungee 55

Bungee er ein morosam og variert treningsform med bruk av strikk. Her kombinera vi både uthald, styrke og spenst. Her får du ei inspirerande og tung treningsøkt for heile kroppen.

Step

Effektiv kondisjonstrening med enkle trinn og kombinasjonar på stepkasser. Passar for alle.

Astanga- Vinyasa yoga

En moderne og utbredt form for yoga. Timen er oppbygd av serier av ulike yogastillinger, som lenkes sammen gjennom bestemte mønster av inn og utpust. Fokus på bevegelighet, kjernemusklatur og pusteteknikk. Timen passer for alle, men er også fysisk krevende. 

Yoga

Ein time med fokus på mobilitet, styrke og balanse med god avspenning på slutten av timen. Enkle øvingar som passar for alle.


 
Stikk innom, vi hjelper deg i gang!

Spenst Gloppen
Krånavegen 5
6823 Gloppen
Tlf. 57 86 50 60
E-post gloppen@spenst.no

Levert av Spectra AS - Powered by Webon Personvern